Igår

Igår for jag till lycksele. Jag for alldeles själv, det va kul för då kunde jag sjunga hur högt jag ville, hur falskt jag ville och hur länge jag ville utan att någon klagade!
Jag tog några bilder också för att visa vad jag gjorde under dagen, det är inte så många bilder men jag hoppas ni gillar dom.

Jag behövde ju bensin annars hade jag inte kommit mig nånvart, sen snöade det så mycket så jag hade ingen sikt alls! Mina vindrutetorkare är inte speciellt bra. Sen all denna snörök! Det gjorde inte saken bättre
   

Sen blev jag jagad av en lastbil, men andas man som ett tok och gnyr lite för sig själv och är på helspänn då går det ganska bra. Kör man lugnt går det också bra :)
 

Jag kom fram till lycksele, tog en lättnadssuck och for och klippte mig, köpte halsband och örhängen fast jag inte skulle. Men fin blev jag i håret och roligt hade jag påväg hem!

 

Det var min dag igår. Jag kom fram till två saker, jag är åkrädd när jag kör själv på vintern (tur mamma inte var med), det andra är att jag har en liten bil faktiskt, insåg det på parkeringen.
Åh just ja en sak till, man kan ha roligt med sig själv för jag satt och skratta åt mig själv för jag va så rädd bara jag mötte en lastbil eller en helt vanlig personbil.

Det ser ut som jag satt i bilen hela dagen, men det gjorde jag inte :)


Igår hade jag kul, som tur var kände jag mig inte ful

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin du vart i håret:)

2010-02-06 @ 10:43:48
URL: http://erikaeliasson.blogg.se/
Postat av: Mamma Mu

Men hallå! Tar du kort medan du kör.

2010-02-06 @ 15:43:01
Postat av: mamma anna

Eftersom du hinner fota och samtidigt köra så tror jag att du inte alls behöver vara rädd när du kör.

2010-02-06 @ 17:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0