Helaste dagen!

OS prat hela dagen, det är guldfeber i sverige och jag låtsas som jag är intresserad och faktiskt förstår va dom pratar om, jag har lyckats so far.
Jag skulle bara testa och se vad som hände om jag nämnde om vad som hände på OS igår, så jag frågade en människa om hon hade sett ferry igår när han tog guld, dålig idé! Det slutade med att jag stod och nicka och log medan hon berättade hur hela loppet hade gått. Till slut gav jag upp tittade på min osynliga klocka och sa att jag skulle fortsätta med mitt. Osynliga klockor är bra ibland.
Dagens tips! Fråga för guds skull inget om OS om du inte är intresserad.

Sen har jag ett utomordentligt bra tips om en bra film! Blue collar comedy tour. Sjukt rolig, till och med jag tycker den är kul som inte brukar fatta skämt på engelska men den här slår allt.



Tycker ni den verkar bra kan ni få komma hem till mig och se den :). Då kan jag bjuda på chips också.


Kom till mig och se film och ät chips och vips där fick ni världens bästa tips

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0