Guld

Igår såg jag och min mor en film, vi blev avbryten av att vi fick höra att Björn Ferry hade chans att ta guld i skidskytte. Vi byter kanal och pappa kommer in, både mamma och pappa är glada och tycker det är jätte roligt, sen ringer telefonen och det är min bror han är nervös för hur det ska gå. Då kom frågan upp i min skalle, är det bara jag som inte bryr mig så hårt om OS och om vi tar guld eller inte? Bra fråga.
Men för att vara en vänlig själ säger jag grattis till Björn Ferry ändå.




Igår va det säkert en hel drös som va nervös


Kommentarer
Postat av: moster el0n

haha åh bellsi älskar fan din blogg, har varit en sådan grinig dag. men nu blev det genast några bättre sekunder :) kram på dig

2010-02-17 @ 13:59:05
Postat av: jenkeli

Åhh jag hatar os.! bryr mig inte ett jävla smack om sverige kommer sist eller tar guld.! har noll koll, och anser att det finns bättre saker att ägna sin energi på!

2010-02-17 @ 16:45:44
URL: http://j3nniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0