God kväll!

Jag är hemma hos mamma, jag har ingen egen dator. Den har fått virus! Så då va mamma snäll och lånade ut deras dator.
Nu tycker jag inte om min dator, han är riktigt oälskad. Vi kommer helt enkelt inte så bra överens, jag vill en sak, han gör en annan. Tålamod är extremt obefintligt för mig när min dator håller på att bråka med mig. Så det blir en helt oväntad sväng i humöret.

Från att vara en väldigt snäll, glad och oskyldig flicka



Blir jag djävulen själv


När detta sker händer det saker som ni aldrig kunnat ana, det innebär gråtattacker, svordomar, slag mot datorn, en otrolig ilska. Jag blir så arg så jag skulle kunna springa ett maraton.

Därför har det inte blivit några inlägg idag, men jag ska snart hem och försöka få den att funka. Om jag stirrar nog länge på den med arga blickar kanske han ger sig. Det är nästan som att ha en pojkvän som inte erkänner att han har fel! Frustrerande.
Annars så älskar jag min dator, vi brukar komma överens. Positivt tänkande!


Jag känner en enorm ilska, när datorn ska börja trilska

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha ja gillar djävulen i dig, den borde komma fram lite oftare tycker jag! (:

2010-02-04 @ 05:35:24
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0