Fredagkväll

Mina bästa vänner när det gäller att vara sjuk, det är alvedon och nässpray. Det finns inget som jag älskar så mycket när jag är sjuk. Man blir som en ny människa, en trevligare människa helt enkelt. Tummen upp för mina nya bästa kompisar!
Det är kärlek!
 

Vi (jag och mamma) ser på solsidan, hon skrattar och jag tycker inte att det är roligt, jag får höra att jag är humorlös. Där säger jag emot! Jag har himla bra humor, verkligen. Fråga jennie, hon vet.


Jag har alltid rättat alla om dom stavat fel eller läst fel, för det mesta i mitt huvud för att andra inte ska irritera sig på mig. Men alltså nu har jag hittat min egen svenskalärare som går mig på nerverna. Jag skriver ett inlägg, hon läser och säger att det ska inte stå så utan det ska stå såhär, hon brukar till och med ringa på kvällarna enbart för att berätta vad som är fel. Vi pratar om min käre mor och jag har fått min överman när det gäller stavning. När hon har läst detta får jag min dom.


Jag älskar dig också mor!

Kommentarer
Postat av: jenkeli

ATT jag vet! våran humor är grym! synd bara att andra inte förstår det roliga. men vi gör det, det är huvudsaken!

2010-02-19 @ 23:26:10
Postat av: Anonym

I bland kan det vara så att rättar man för mycket så försvinner skrivglädjen, jag tycker du kan hota med att sluta skriva om hon inte slutar rätta!

2010-02-20 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0