Det går inte ihop!

Min ena hjärnhalva vill inte samarbeta men den andra hjärnhalvan!
Det gäller såklart shopping, jag är lite av en shopaholic fast ändå inte. Just nu känner jag ett stort begär av att beställa kläder. Men då säger snålheten i mig ifrån, det är en mycket stor snålhet vi talar om. Så jag känner mig lite kluven. Jag vet inte riktigt om jag ska beställa eller inte. Jag är lite av en schizofren just nu känns det som.
Beställa eller inte beställa? Vara snål eller ännu snålare?

 

Men sanningen är såhär. Jag beställer ett par skor, ler som ett barn på julafton när jag får dom, öppnar kartongen och slänger en blick på dom, prövar och ställer dom på hyllan. Sen är det så att dom står där och samlar damm, jag går och tittar på dom då och då för att se att dom fortfarande är lika fina. Det tråkiga är att dom aldrig blir använd, men det är kanske så det ska va :).
Samma gäller alla mina smycken jag köper. Jag köper nytt, använder de gamla.


När jag talar om mina smycken, tänk då på att jag har flera stycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0