Lördag

Det regnar här i Övik.

Det är min sista dag på jobbet idag. Sen imorron kommer mamma och pappa då blir det till att ta hem en massa grejer, sen blir jag kvar i övik några dagar sen flyttar jag hem.

Frågan är hur jennie ska klara sig själv. Det är nämligen jag som tagit hand om insekterna här och jennie har mest skrikit och sprungit iväg.

Bilder från sommaren kommer alltså nästa vecka för här tar det så förbannat lång tid att ladda upp. Men många bilder blir det. Tex från marknan & motorveckan i lycksele. Man kan inte annat än längta :)


Lite av vad som komma skall och man måste ju bara älskare!

Kommentarer
Postat av: Bäste Eva =)

Men hallå bruden !! Det kunde du väl ha tala om att du hade en blogg juu !!=)) Absolut att ja blir en trogen läsare ....Å välkommen hem ...nu fattas bara sarah så då är åsele sig likt igen...som ja längt =)) Ha en bra dag !! Kram

2010-08-22 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0