Torsdag

For till vilhelmina nu på eftermiddan för att hämta mina byxor som jag glömt. När jag hade farit förbi meselefors sprang det upp en hund på vägen. Hjärtattack 2010!
Tänk om jag hade kört på stackarn! Hade tänkt stanna och lära han lite trafikvett men jag hade inte tid.

Nu är det bara två dagar kvar tills jag flyttar. Två ynkliga dagar. Jag har packat allt eller nästan allt. Tror jag. Det märker jag väll på lördag morron precis innan vi ska fara. Illa!

Tur att mina kinder inte är så uppblåst!



Nu ska jag ha en trevlig kväll utan en massa gnäll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu när du flyttar till stan blir du bönan hela dan.Ha de gött i storstan.Kram fr Tant Nina

2010-04-30 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0