Torsdag

Nyvaknat! Jaa jag vet att klockan är mycket fick en chock själv. Mamma ringde och väckte mig och jag hade tänk ljuga att jag va vaken men det hade jag aldrig lyckats med för jag lät hel trött!

Jag tycker det är lite kul när nån ringer och väcker en tidigt på morron, eller roligt är det väll inte men när dom frågar om man låg och sov så försöker man låta jätte pigg och svara glatt nej. Än om klockan är sju på morron så säger man nej. Knas!

Tur jag fick sova länge för inatt ska jag hämta två fyllevrak. Nää inte två vrak jag ska hämta min kära kusin och hennes vän. Hoppas jag inte blir trött!

Nu har jag bestämt mig. Jag visar ett kort varje dag för jag tycker det är kul och titta på kort! Det här kortet älskar jag! Min käre vän linnea!



Hoppas jag inte somnar inatt, då kanske jag kör på en äcklig katt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag körde på en, eller ursäkta 2, fåglar idag . Dom var dock redan döda, men ändå! äckligt!

2010-04-22 @ 20:42:17
URL: http://j3nniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0