Tisdag

Det gick inte så bra det här med att lägga sig tidigt. Somnade två. Fast det är egentligen inte mitt fel, det var en bra dokumentär på tvn som slutade halv två!
Den handlade om självaste Adolf Hitler, mycket givande dokumentär. Visste ni till exempel att fast han var en av världens mäktigaste män så beställde han väckning klockan tolv på förmiddan varje dag. Det är sant och nu slipper jag skämmas för att jag är 20 år och kliver upp sent.

Vad hade han som inte jag har?



Idag har vi varit i umeå, vi skulle skjutsa Fredrik till flygplatsen. Sen när vi skulle därifrån tvingade mamma mig att köra. Jag hatar att köra i stan för att jag faktiskt aldrig gjort det. Men jag klarade det för att jag är bra :). Självförtroende!


Idag har det varit en händelserik dag, men imorron får man ta nya tag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han var ond och det är inte du. Går ej att jämföra er två.

2010-04-06 @ 22:36:23
Postat av: Nina

Rätt inställning hitta du nån klänning

2010-04-07 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0