Tisdag

Idag ringde min mobil. Det va inte vilket samtal som helst. Fast det stog dolt nummer så jag trodde det va min mor så då brukar jag alltid svara hallå och inte låta sådär trevligt trevlig utan ett vanligt hallå liksom.
Men iallafall så har jag fått ett jobb nu, i Övik. Ett jobb!! Jag är fan bra på det här!

Men alltså vad har man på sig första dagen. Ska man vara finklädd eller kanske inte överdrivet finklädd. Men det där får jag tänka på sen. Det är ju en månad kvar innan jag börjar och det går nog fint! Självförtroende!


Har varit i vilhelmina också och umgåtts med min vän Robert!
Bästa ever!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fan bäst :)

2010-04-27 @ 18:48:51
Postat av: Frida

Grattis till jobbet ;)

om de är på hemtjänsten så tycker ja du ska ha på dej ett par jeans och en vanlig t-skirt så du inte har dom snyggaste kläderna när du ska hjälpa gamlingar, men kanske dusch osv.

2010-04-27 @ 18:57:50
URL: http://frudrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0