Tisdag

Jag såg nånting mycket konstigt i VF. Jag brukar alltid kolla vad nyfödda barn ska heta, jag vet inte riktigt varför jag kollar men kanske för framtida grejer. Men iallafall, antingen läste jag fel eller så döper dom sin flicka till La.
Det stog ungefär såhär "blablabla fick en flicka la 4 februari blablabla". Det stavades ju inte med stor bokstav så dom kanske har gjort fel. Jag är iallafall väldigt nyfiken, tror jag måste ringa upp Las föräldrar.

En sak till som jag undrar över. Sen jag bytte bromsslangar och bromstjosan och annat bromsgrejs på bilen har den börjat gnälla när jag bromsar. Så jag har två alternativ här eftersom jag skäms lite grann.

- Sluta bromsa
- Om nån kollar får jag kolla upp i himlen som att det är nånting annat som gnäller och visa att det kanske inte är min bil.

Svårt det där, måste ta en funderare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men flickan skulle väl heta Ia med i...

2010-04-13 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0