Sherlock Holmes

Nu har jag betat av ännu en film jag inte sett. Jag kommer kunna se hur många filmer som helst.

Sen kom jag på en sak till. Jag har ju vänt på dygnen så då kom jag på såhär att skriver jag blogginlägg på natten då får ni nånting att läsa på morgonen istället för att inte läsa nånting alls. Vilken idé! Alla blir glada, fast jag blir nog psyk för jag får för lite sömn och sen kanske jag får bloggtorka. Nää jag ser för mycket film.

Som ni kanske förstår är min fantasi om vad jag ska skriva nere på ungefär 0,1. Sorry! Men vi får hoppas på bättre tider.

I brist på annat slänger jag in den snyggaste bilden på mig och min blivande sambo.

We like it!


Jag har urdålig fantasi och nu lyssnar jag på Miss Li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0