Övik

Idag skjutsade jag mormor till Övik. Morfar följde också med. Så nu kan vi säga att jag är redo att flytta dit för nu kan jag köra i Övik också. Känns som jag aldrig gjort nånting annat!
Stan avklarad på 45 minuter och jag köpte bara ett halsband och lösnaglar. Va inne på att köpa en mobiltelefon, en bärbar dator och usb minne men kollade hur mycket pengar jag hade och jag fick bara ihop till ett Usb minne. DAMN!

Jag flyttar om två veckor och om jag inte har kollat fel så är det alltså snart. Snart är jag Öviksbo eller jag har hört att dom som bor där helst vill att man ska säga Örnsköldsvik. Är det sant eller ännu en myt?



Jag lovar att jag ska lägga in en bild på heeela våran familj när vi flyttar in.
Familjen består alltså av Jenk, Vendeplutt och tant Bell för er som inte förstod :).

Kommentarer
Postat av: jenk

Vi kanske borde starta en blogg så alla kan läsa om vårt intressanta samboliv ;P hehe

2010-04-20 @ 11:51:19
URL: http://j3nniie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åsele gråter :'(

2010-04-20 @ 11:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0