Onsdag

Idag har jag varit i lycksele och klippt mig och ooh så fin jag vart. Riktigt vacker :).

Men en ännu större nyhet som alla bara borde ägna sig åt! Jonas har varit otrogen mot prinsessan Madelene. Vilka news!
Nää inte riktigt jag blir inte förvånad längre. Det verkar helt enkelt som att världen är så nuförtiden. Men synd om Madelene, kanske ska ringa och ge hon några positiva ord! Kanske!

Såg en till sak när jag va i lycksele. En skylt, en riktigt bra skylt. Den fick mig till och med att småskratta lite. Tyvärr tog jag inge kort på den men jag såg den på lasarettet och det va en tjej med en cigarett i munnen på bilden och det stog såhär:

Cool 1965

Kol 2002

Det va väll finurligt. Jag gillaren iallafall!


En bild varje dag kanske. För eller emot! Man får välja själv.

Jag bju på två riktigt braiga rim!

Jag och jenk är fräna tjejer, snart flyttar vi ihop det blir grejer.

Jag och jenk är riktigt tight, men snart kanske vi kommer ha vår första fight.

Kommentarer
Postat av: Jennie

FÖR :)

2010-04-22 @ 10:08:45
URL: http://j3nniie.blogg.se/
Postat av: Jockeliones

Absolut för!

2010-04-22 @ 16:34:50
URL: http://jaghardamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0