Måndag

Det är 5 dagar kvar tills jag flyttar eller 6 dagar om jag räknar med idag. Jag har inte packat nånting än jag är helt enkelt för lat. Men jag ska ta tag i det på torsdag hade jag tänk. Kanske. Eller är det på tok försent? Näää!

Hur ska jag klara av att bo i en stad egentligen. Men det kanske går bra, då kanske det omöjliga händer. En gubbe kommer fram till mig för jag ser så snäll ut och ger mig en fet check!




Jag har blivit pengagalen, heter det så? Jaa iallafall så vill jag ha flera miljoner så jag kan köpa min bil som jag vill ha! Och jag vill ha den innan sommarn. Hur ska detta gå?




Jag vill ha denna bil så jag kan köra runt med lite stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0